Με επιτυχία έγινε το Σάββατο ο χορός του Ηρακλή Γαρεφείου
στο προαύλιο χώρο του δημοτικού σχολείου του χωριού , που το γέμισε ασφυκτικά από νωρίς.
Ο κόσμος διασκέδασε με
παραδοσιακή
μακεδονική μουσική και
τραγούδια από το συγκρότημα
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ
ΜΕΡΑΚΙ . Παρβρέθηκε μεταξύ άλλων και ο Δήμαρχος Αλμωπίας Νίκος Παρούτογλου , ο
οποίος συνεχάρη τους διοργανωτές . Ο χαιρετισμός του ήταν σύντομος και
περιεκτικός
και ανάλογος του κλίματος
που επικρατούσε. Παραβρέθηκε και ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Πέλλας Σέργιος Αντωνίου.
Η βουλευτής Θεοδώρα Τζάκρη έτυχε θερμής
υποδοχής . Ανταπέδωσε τη αγάπη του κόσμου , χαιρετώντας
το σύνολο των παρευρισκόμενων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com