Πέτρα πάνω σε πέτρα
δεν πρόκειται να ξαναστήσω
καλύτερα μια τρύπα μια καλύβα
να φουντώνουν τα όνειρα μέσα
απαλλαγμένος από βάρη περιττά
με τα πρόσφορα της φύσης
φτάνει να την αφουγκραστείς
ό,τι δίνεις παίρνεις
δεν πρόκειται να αλλάξουμε κανέναν
όπως ο Κεμάλ στο τραγούδι του Μάνου
"στης ανατολής τα μέρη"
όμως ο ήλιος πάντα εκεί
χωρίς σημεία του ορίζοντα
με τον χρόνο να κυλά σαν χωνί
σ' ένα χώρο που ανήκει μόνο στο φως
αφού παντού εισχωρεί
προ παντός στις καρδιές μας


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com