Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

Προσλαμβάνεται συνεργάτης στον Δήμο Αλμωπίας , υποψήφιος του Δημήτρη Μπίνου

 Με αρκετή καθυστέρηση προσλαμβάνεται τελικά ως συνεργάτης του Δημάρχου Αλμωπίας, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  του πρώην Δημάρχου Αλμωπίας Δημήτρη Μπίνου   και ικανοποίησε την επιθυμία -απαίτησή του. 


                                                                Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 









29 σχόλια:

  1. Βρήκε το δήμαρχο της καρδιάς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο το παιδί επιτέλους δικαιώθηκε ο αγών του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ Παλικάρι, ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ.
    ΤΕΛΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΆΡΙ, ΑΞΙΟΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ Ο ΠΑΡΟΥΤ ΕΧΕΙ ΒΟΛΕΨΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΙΝΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΊΔΙΟ ΤΟΝ ΜΠΙΝΟ!ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΣΟΙ ΤΟΥ ΣΤΗΡΊΞΑΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΤΑ "ΗΘΟΣ, ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ". Η ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΆΣ ΜΑΣ ΕΧΑΙ ΠΑΕΙ ΨΗΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλοι αυτοί οι "καταπέλτες" κατά των κρατικοδίαιτων που κορδώνονται για την παρουσία τους στην ιδιωτική οικονομία...
    Μη δουν φως σε (κάθε είδους)δημόσιο φορέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο Νικο,καταφερες να ξευτιλισεις ολους τους δεξιους ψευτοπατριωτες.Τους ξεγυμνωσες κανονικα και τους απεδειξες,οτι Θεος τους ηταν,ειναι και θα ειναι μονο το χρημα.Μασαλαχ γιαβρουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί του Νικολάκη ο θεός ποιος είναι; Η ασφαλτόστρωση στα σοκάκια της Αριδαίας; ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ

      Διαγραφή
  8. Κριμα ρε Θοδωρη και σε ψηφισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκας, σαν εσένα είναι η πλειοψηφία και χαντακωνουν διαρκώς όλους μας. Το σίγουρο είναι ότι και ξαναείπες και θα ξαναπείς,κριμα

      Διαγραφή
  9. Ο Δημαρχος κανει διευρυνση προς τα Δεξια,κατα τα αλλα το ΠΑΣΟΚ δεν προκειται να συνεργαστει με την ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αφού ο Μπίνος είναι ο στηλοβάτης του Παρούτογλου. Αλλά τώρα δεν σε σώνει τίποτε Νικολάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά!
      Γι' αυτο και τα πετσομπουκωμένα που στήνονταν στον Δημητράκη,τώρα στήνονται στον Νικολάκη.

      Διαγραφή
  11. Καλα θα τρελλαθουμε τελειως;συνεργατη τον ανηψιο του Τουφεγκοπουλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι υποψηφιοι Βουλευτες του ΠΑΣΟΚ να μη πατησετε στην Αλμωπια,να πατε στον Τουφεγκοπουλο για ψηφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νικολα μαλλον γιαλαντζι ΠΑΣΟΚ εισαι.Οχι και τον καραδεξιο Μουρατιδη,καθ υποδειξη του Μπινου,συνεργατη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικα ρε Μπατση,εμεις απο που θα παρουμε ψηφους;απο τους πασοκους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαιρομαι πραγματικα που βλεπω καποιους υποψηφιους του Παρουτογλου με διμηνα σε λουτρα και καθαριοτητα και οι αντιπαλοι να πινουν τον καφε τους,ως ειδικοι συνεργατες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε μπας και ψηφισαμε δεξιο και δεν το καταλαβαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αβραμικα,αν πραγματι εχεις προθεση να πολιτευτης,πρεπει χθες,οχι αυριο,να ανεξαρτοποιηθεις απο τον Μπινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε παιδια,γιατι σας φαινεται παραξενο;οι δεξιοι δεν τον εκαναν Δημαρχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τον ειχα για ολα ικανο,αλλα αυτο δεν το περιμενα με τιποτε.Θα δει την αλλη φορα την ψηφο μας με το κιαλι.Ας τον στηριξουν ο Μπινος,ο Χουρσογλου,ο Τουφεγκοπουλος.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε Μπινο ειλικρινα τωρα,ποιον νομιζεις τελικα οτι εκδικεισαι;αν νομιζεις οτι εκδικησαι τον Μπατση,κανεις μεγαλο λαθος.Εκδικησαι μονο,ολους εμας που σε εκλεξαμε Δημαρχο και καποιοι σε ξαναψηφισαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μουρατίδη πάρε και τόν κουμπάρο σου να βγάλει και κανένα φράγκο και αυτός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όι δεξιοί δεν θα αφήσουν ούτε σεντς εσείς πασοκοι πάρτε τά αρχή......α τού παρουτογλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ήθος, αξιοπρέπεια!
    🤣🤣🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα όλοι αυτοί που υποτίθεται θέλουν το καλό του τόπου στο τέλος βολεύονται. Κετικιδης διοικητής σε νοσοκομείο, Δοντσος το ίδιο, υποψήφιοι που εάν δεν εκλεγούν γίνονται ειδικοί συνεργατες ή δίμηνα οι πιο "άτυχοι". Πρέπει όμως να του αναγνωρίσουμε του Παρουτογλου ότι το έχει πάει σε άλλο επίπεδο.ΑΣΕΠ.Εναν χρόνο ο καθένας σας και μετά ο επόμενος. Να μην είστε εσείς οι υποψήφιοι και μοναχοφαγαδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αγαπητοί αναγνώστες,

Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.

Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:

Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.

Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!

Aridaia-gegonota.blogspot.com

(3)