Μόνο εύσημα μπορεί να δώσει κανείς στην επιχείρηση των Λουτρών Πόζαρ. Αφού ξεσκόνισε την τοπική, αλλά και πανελλήνια αγορά, κατάφερε να πετύχει την αστρονομική έκπτωση των 300 ευρώ στις 30 χιλιάδες ευρώ από επιχείρηση της Αιδηψού . Ιδού το μεγάλο επίτευγμα σύμφωνα με όσα δημοσιεύονται στην διαύγεια:
Πέμπτη 7 Μαΐου 2026
Το μεγάλο παζάρι των Λουτρών Πόζαρ
9 σχόλια:
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Εερεεε φαγοπότι πού γίνεται εκεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι ένας και ένας εκεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΗλεκτρολογικό υλικό από την Αιδηψό; Χα χα χα φαγοπότι που γίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας εισαγγελέας στο Δήμο για τις φωτογραφικές δημοπρασίες και στα Λουτρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Σαμαντη ερευνητη. Ευτυχως που εισαι και συ και γελαμε λιγο
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο φίλε και για τον Σαμαντη και για όλους εμάς που δεν είμαστε ούτε εργολάβοι που περνούν αναθέσεις ούτε υποψήφιοι οι οποίοι δεν τα κατάφεραν και έγιναν ειδικοί συνεργάτες.Εχετε δίκιο να γελάτε φίλε με όλους εμάς που απλά ψηφίζουν για ν αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο του τόπου.
ΔιαγραφήΚαι μετά όλοι αυτοί οι οφελουμενοι εκλεγμένοι και μη θα ξανακατευουν στις εκλογές και θα μας υποχρεώσουν να τους ψηφίσουμε για να ξαναβολευτουν αυτοί και εμείς να κοιτάζουμε τα χάλια της Αλμωπίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ανόητε ευτυχώς που είναι και ο Σαμάντης και βγάζει ορισμένα στη φόρα γιατί τα άλλα site μπούγκα στη στρούγκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό άλλο με τίς στολές πολύ γέλιο... πόσες στολές θα πληρώνουμε τόν χρόνο κ.προεδρε ,κ.δημαρχε.κ διευθηντα
ΑπάντησηΔιαγραφή