Ένα νέο σύστημα πληρωμών των δημοτικών τελών στα πρότυπα του ΕΝΦΙΑ προβλέπει νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε πριν από λίγο στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος.
Η ρύθμιση προβλέπει την αποσύνδεση της πληρωμής των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος, με τον κ. Λιβάνιο να κάνει λόγο για πάγιο αίτημα των δήμων και των εταιρειών ενέργειας.
Ο υπουργός Εσωτερικών τόνισε πως «το νέο σύστημα θα θυμίζει τον ΕΝΦΙΑ, καθώς θα εκδίδεται μια φορά το χρόνο και η αποπληρωμή θα μπορεί να γίνει σε 12 δόσεις».
Ο ίδιος εκτίμησε πως το νέο αυτό σύστημα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του 2028.
Πηγή: dnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αγαπητοί αναγνώστες,
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.
Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:
Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!
Aridaia-gegonota.blogspot.com