ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΚΑ «ΜΑΙΜΟΥ» ΟΡΙΣΜΟΙ
Συνεδριάζει την ερχόμενη Τετάρτη 13 Μαίου στις 08.30 ΤΟ ΠΡΩΊ η δημοτική
επιτροπή Αλμωπίας προκειμένου να επιλέξει τους υδρονομείς.
Ουσιαστικά καλείται
να επικυρώσει τις επιλογές του δημάρχου μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται τουλάχιστον
δέκα εικονικές . Δηλαδή θα επιλεγούν άλλα ονόματα και άλλοι θα κάνουν τους υδρονομείς. Τα μέλη της επιτροπής από την παράταξη του δημάρχου είναι ενήμερα για αυτές τις παρανομίες .Σύμφωνα με πληροφορίες κάποια μέλη της επιτροπής εξέφρασαν αντιρρήσεις , αλλά ο
Δήμαρχος φέρεται να τους διεμήνυσε ότι
πρέπει να διαλέξουν μεταξύ της απαίτησής του και του αξιώματος του Αντιδημάρχου
, που σημαίνει δύο χιλιάδες ευρώ τον μήνα.
Σε περίπτωση δε που
γίνουν καταγγελίες φέρεται να τους διαβεβαίωσε ότι έχει τον τρόπο να τις σταματήσει.Ακόμα και αναφορές προς την Δικαιοσύνη!!!!!!!!!
Το ενα τριτο των υδρονομεων θα το καρπωθει η παραταξη Μπινου και αυτο θα το διασφαλισει ο νεος συνεργατης του δημαρχου,που τοποθετηθηκε με παρεμβαση Μπινου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπίνος τον έβγαλε και αυτός τον στηρίζει
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρχισαν και επίσημα όι παραγραφές στον δήμο Αλμωπίας κάποιοι δεν κάναν καλά την δουλειά τους......
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που βάζουν τις γυναίκες τους, τις αδερφές τους, τις κόρες τους υδρονομεις και δουλεύουν οι ίδιοι μας ξεπερνάει. Το μεροκάματο είναι πλέον πολύ καλό γιατί να παρανομουν;
Ρε θα τρελαθουμε τελειως;μας κυβερναει το Γαρεφη το καταλαβατε;
ΑπάντησηΔιαγραφή