Δευτέρα 11 Μαΐου 2026

Από την μια παρανομία στην άλλη στον Δήμο Αλμωπίας

 


 


 Τελικά φαίνεται ότι τίποτα δεν πτοεί την δημοτική  αρχή Αλμωπίας . Δίνουν την εντύπωση ότι δεν υπολογίζουν κανέναν νόμο και είναι υπεράνω όλων.

Πρόσφατη ενέργεια αλαζονείας είναι περιστατικό  στο οποίο ενεπλάκη  και η αστυνομία (άγνωστο αν καταγράφηκε το περιστατικό από την αστυνομία ή δεν χρειαζόταν. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες  πριν λίγες ημέρες έστειλαν για δουλειά εργαζόμενο τον οποί δεν είχαν προσλάβει  τον οποίο και έστειλαν με μηχάνημα του Δήμου σε συγκεκριμένη περιοχή. Κάποιος όμως το «σφύριξε» στην αστυνομία η οποία έκανε τον σχετικό έλεγχο  όπου και διαπιστώθηκε  ότι ο συγκεκριμένος δεν είχε προσληφθεί. Μετά το συμβάν αναγκάστηκαν να τον προσλάβουν . Γεννώνται βέβαια πολλά ερωτηματικά για το θέμα. Νομικά και εργασιακά έχει αυτό το δικαίωμα ο Δήμος; Και αν πέσουν πρόστιμα ποιος θα τα πληρώσει ;Οι  υπεύθυνοι ή η καμπούρα των δημοτών; Τι λέτε κύριε δήμαρχε που διατυμπανίζετε συνέχεια  δηθεν ότι  κόπτεστε για το συμφέρον του Δήμου;

 

7 σχόλια:

  1. Παρούτογλου τι λες για όλα αυτά; Αληθεύουν και κάνεις την πάπια; Διαφορετικά τράβα μια μηνυσάρα ή διεψευσέ το. Σε ψηφίσαμε για να είσαι διαφορετικός από τους άλλους. Και αυτοί οι σύμβουλοί σου δεν ντέπονται λίγο; Μήπως τελικά νοιάζονται μόνο για μηνιάτικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα και τον ψηφισες,δεν πειθεις ουτε τον εαυτο σου.

      Διαγραφή
    2. Θα σου πρότεινα να μην ξαναψηφίσεις ποτέ, ούτε καν σε τηλεοπτικά reality shows.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο προϊστάμενος του εργοταξίου δεν ήξερε ότι τα μηχανήματα του Δήμου τα χειρίζονται άτομα χωρίς σύμβαση; Όπως Π. Ν., Κ.Κ. και ο π... του δημάρχου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί π.. τού δημάρχου ό πατέρας του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αγαπητοί αναγνώστες,

Εκτιμούμε ιδιαίτερα τις απόψεις και τις σκέψεις σας. Σας ενθαρρύνουμε να συμμετέχετε ενεργά στις συζητήσεις, με σχόλια που προάγουν την καλοπροαίρετη ανταλλαγή απόψεων.

Για τη διασφάλιση ενός πολιτισμένου και φιλικού περιβάλλοντος, παρακαλούμε να αποφύγετε σχόλια που περιέχουν:

Υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο.
Προσωπικές επιθέσεις ή μειωτικούς χαρακτηρισμούς.

Περιεχόμενο που παραβιάζει τη δεοντολογία ή τους κανόνες ευγένειας.
Η συντακτική ομάδα διατηρεί το δικαίωμα να διαγράφει σχόλια που δεν συμμορφώνονται με τους παραπάνω κανόνες, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας!

Aridaia-gegonota.blogspot.com

(3)