Τελικά φαίνεται ότι τίποτα δεν πτοεί την δημοτική αρχή Αλμωπίας . Δίνουν την εντύπωση ότι δεν υπολογίζουν κανέναν νόμο και είναι υπεράνω όλων.
Πρόσφατη ενέργεια αλαζονείας είναι περιστατικό στο οποίο ενεπλάκη και η αστυνομία (άγνωστο αν καταγράφηκε το περιστατικό από την αστυνομία ή δεν χρειαζόταν. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες πριν λίγες ημέρες έστειλαν για δουλειά εργαζόμενο τον οποί δεν είχαν προσλάβει τον οποίο και έστειλαν με μηχάνημα του Δήμου σε συγκεκριμένη περιοχή. Κάποιος όμως το «σφύριξε» στην αστυνομία η οποία έκανε τον σχετικό έλεγχο όπου και διαπιστώθηκε ότι ο συγκεκριμένος δεν είχε προσληφθεί. Μετά το συμβάν αναγκάστηκαν να τον προσλάβουν . Γεννώνται βέβαια πολλά ερωτηματικά για το θέμα. Νομικά και εργασιακά έχει αυτό το δικαίωμα ο Δήμος; Και αν πέσουν πρόστιμα ποιος θα τα πληρώσει ;Οι υπεύθυνοι ή η καμπούρα των δημοτών; Τι λέτε κύριε δήμαρχε που διατυμπανίζετε συνέχεια δηθεν ότι κόπτεστε για το συμφέρον του Δήμου;

Παρούτογλου τι λες για όλα αυτά; Αληθεύουν και κάνεις την πάπια; Διαφορετικά τράβα μια μηνυσάρα ή διεψευσέ το. Σε ψηφίσαμε για να είσαι διαφορετικός από τους άλλους. Και αυτοί οι σύμβουλοί σου δεν ντέπονται λίγο; Μήπως τελικά νοιάζονται μόνο για μηνιάτικο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα και τον ψηφισες,δεν πειθεις ουτε τον εαυτο σου.
ΔιαγραφήΘα σου πρότεινα να μην ξαναψηφίσεις ποτέ, ούτε καν σε τηλεοπτικά reality shows.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ προϊστάμενος του εργοταξίου δεν ήξερε ότι τα μηχανήματα του Δήμου τα χειρίζονται άτομα χωρίς σύμβαση; Όπως Π. Ν., Κ.Κ. και ο π... του δημάρχου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί π.. τού δημάρχου ό πατέρας του
ΑπάντησηΔιαγραφή