Συνεχίστηκαν οι αποτυχημένες (από άποψη συμμετοχής) λαϊκές συνελεύσεις της δημοτικής αρχής Αλμωπίας . Αυτή τη φορά στους Προμάχους , όπου από τους δύο χιλιάδες κατοίκους του χωριού παραβρέθηκαν περίπου τριάντα άνθρωποι και αυτοί ¨επιστρατευμένοι¨.
Από τα θέματα που τέθηκαν , αποδείχτηκε ότι ουσιαστικά δεν έχει γίνει τίποτα γιαυτό και ξανατέθηκαν ήταν :
η αγροτική οδοποιΐα,
το Κοινοτικό δάσος,
η διαχείριση των σκουπιδιών,
τα αρδευτικά θέματα,
η αντιμετώπιση του φαινομένου των αδέσποτων,
η κατασκευή αρδευτικού ταμιευτήρα,
το νέο κοιμητήριο,
ο ηλεκτροφωτισμός του περιφερειακού δρόμου
και οι παρεμβάσεις εντός του οικισμού (πλατεία, ασφαλτοστρώσεις, σχάρες απορροής ομβρίων,
προστασία ποταμού που διαρρέει το χωριό,
νέο δίκτυο ύδρευσης).
Από την πλευρά του Δήμου επικαλέστηκαν και πάλι τις ίδιες δικαιολογίες
Δηλαδή εξαιτίας της μικρής χρηματοδότησης από το κεντρικό κράτος, γίνονται τιτάνιες προσπάθειες ώστε με τα υπάρχοντα χρηματοδοτικά εργαλεία να καταφέρνουν να παρεμβαίνουν στα τρέχοντα προβλήματα σε ένα πλάνο ισόρροπης κατανομής κονδυλίων, για να ικανοποιούνται κατά το δυνατόν όλες οι κοινότητες κλπ κλπ. .
Το κλιμάκιο της Δημοτικής Αρχής παρουσιάστηκε
"διαβασμένο", ως προς τις δικαιολογίες γνωρίζοντας καλά τα εύλογα
παράπονα και οι απαντήσεις του κάθε Αντιδημάρχου έδειχναν εμπεριστατωμένες , για να δίνουν την ψευδαίσθηση μιας τεχνοκρατικής ομάδας με θετική διάθεση,
αλλά στο δια ταύτα , όπως το αντιλαμβανόταν και ο πιο απλός πολίτης με
περιορισμένες δυνατότητες.
Με πληροφορίες από τα ΠΡΟΜΑΧΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Νεολαίοι βλέπω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθημερινή υποτίμηση από τον δήμαρχο και τους συνεργάτες του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν πήγε ο Μπάτσης να θέσει το θέμα με τις 56χρονες τουαλέτες του σχολείου τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μπάτσης φρόντισε να αλλαχτούν οι τουαλέτες αλλά ο σημερινός δήμαρχος πήρε τη χρηματοδότηση από το σχολείο των προμαχων και τη πήγε αλλου
ΔιαγραφήΟι Προμαχιωτες υπεύθυνοι παιδείας του δήμου ΚΑΙ ο λεγόμενος ( κάποιος έκανε πλάκα ώστε να έχουν την ευθύνη για την εκπαίδευση στο Δήμο τόσα χρόνια Προμαχιωτες τελεμέδες) κάνανε ψιλοκομμένο τουμπεκί όταν εγκεκριμένες και δημοσιευμένες αποφάσεις για κονδύλια που προορίζονταν στο σχολείο τους για βαψιμο "εξσϋλωθηκαν" και πήγαν σε σχολείο της Αριδαίας.
ΔιαγραφήΟι παρεμβασεις στις τουαλέτες ΔΕΝ ολοκληρώθηκαν και άντε σύρε να δεις που κατουράνε οι εκπαιδευτικοί.
Γιατί να πάει ο Μπάτσης; Οι τριάντα πού πήγαν να τον ακούσουν δεν το ξέρουν για τις τουαλέτες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να αντιπαραθέσει το τιτάνιο έργο του στις τουαλέτες του σχολείου του χωριού του.
Διαγραφή